Retouren & klachten
Voldoet de FOLT niet aan je verwachtingen? Dan kun je hem, indien op afstand aangekocht, conform onze algemene voorwaarden retourneren binnen de bedenktijd. Zie hieronder het modelformulier dat ook ter beschikking is gesteld in de bijlage van de algemene voorwaarden.
Je hebt wettelijk het recht om de elektrische vouwfiets binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om de vouwfiets daadwerkelijk retour te sturen of terug af te leveren bij ons. Eventuele verzendkosten zijn voor je eigen rekening. Maak je gebruik van je retourrecht, dan zullen wij het gehele orderbedrag binnen 14 dagen na de retourmelding terugstorten.
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
Aan:
- [naam ondernemer]
- [geografisch adres ondernemer]
- [faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
- [e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
Ik/Wij* deel/delen* je hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende:
- de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
- de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
- de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*
- herroept/herroepen*
- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- [Naam consumenten(en)]
- [Adres consument(en)]
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl . Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.